Приветствуем, Посетитель !

Публiчний договiр (оферта)

Терміни та визначення

  1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній або юридичній особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір про надання послуги обробки бази даних на умовах, що містяться в публічній оферті.
  2. Договір – договір про надання послуги розміщення проєкту та надання відгуку на проєкт, укладений між Виконавцем і Замовником на умовах Публічної оферти в момент акцепту Замовником її умов (далі по тексту – Договір).
  3. Послуга – відгук на проєкт. Відгук на проєкт – це дія Користувача, яка виражає його зацікавленість у тому чи іншому проєкті, яка розміщена на Веб-сайті Виконавця за замовленням Замовника. Вказана дія може виражатися в направлені відповіді на проєкт Користувачем своєї пропозиції або іншого тексту, який виражає зацікавленість у зазначеному проєкті, за адресою (реквізитами) розміщеному на Веб-сайти Виконавця. (далі по тексту – Послуга).
  4. Замовник – фізична або юридична особа, що уклала з Виконавцем Договір на умовах, що містяться в публічній оферті.
  5. Акцепт – повне й беззастережне прийняття Замовником умов публічної оферти.
  6. Особистий кабінет – web-сторінка на WEB-сайті UBP.in.ua, що містить інформацію про Виконавця.

Предмет

  1. Виконавець зобов'язується надавати Замовнику Послугу розміщення проєкту та надання відгуку на проєкт на умовах публічної оферти відповідно до діючого законодавства України.
  2. Послуга буде надаватись виключно на умовах попередньої оплати

Загальні положення

  1. Дійсна публічна оферта адресована всім фізичним особам, фізичним особам-підприємцям та юридичним особам, що бажають скористатися Послугою, і мають технічну можливість одержання Послуги. Під технічною можливістю розуміється знаходження Замовника в зоні дії Послуги і використання для доступу до Послуги налаштованого устаткування Замовника.
  2. Публічна оферта є публічною пропозицією Виконавця укласти договір про надання послуги з розміщення проєкту та надання відгуку на проєкт.
  3. Термін дії умов публічної оферти не обмежений.
  4. Всі зміни й доповнення до публічної оферти опубліковуються в Особистому кабінеті в порядку, вказаному в пункті 6.9. оферти.
  5. Всі умови публічної оферти є обов'язковими як для Замовника, так і для Виконавця. Перед початком користування Послугою Замовник зобов'язаний ознайомитися з умовами публічної оферти.

Укладання договору

  1. Договір про надання послуги з розміщення проєкту та надання відгуку на проєкт укладається шляхом акцепту Абонентом дійсної публічної оферти, що містить всі істотні умови договору, без підписання сторонами і без вказівки Замовника.
  2. Повним і беззастережним акцептом дійсної публічної оферти у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України є факт перерахування грошової суми за Послугу з використанням платіжних засобів платіжних систем (кредитних карток, платіжних систем та ін..).
  3. Момент акцепту дійсної публічної оферти, що визначений п.4.2., вважається моментом укладання Договору. Договір, укладений Замовником за допомогою акцепту публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами.
  4. Абонент, що перерахував грошові кошти за Послугу з використанням платіжних засобів платіжних систем (кредитних карток, платіжних систем та ін..) уважається таким, що ознайомився і згоден з умовами дійсної публічної оферти.
  5. Договір діє з моменту здійснення Абонентом акцепту публічної оферти в порядку, регламентованому пунктом 4.2, до моменту припинення надання послуг.

Порядок надання Послуги

  1. До складу Послуги, відповідно до дійсної публічного оферти, входить
    1. Розміщення проєкту на сайті UBP.in.ua та надання відгуку на проєкт.
    2. Забезпечення отримання Замовником відгуку на проєкт, розміщений Замовником на сайті UBP.in.ua.
  2. Після здійснення попередньої оплати відповідно до розділу 8 дійсної публічної оферти Виконавець Замовнику надає доступ та можливість розмістити на сайті UBP.in.ua інформацію про вільні проєкту через Особистий кабінет.

Обов'язки і права Виконавця

  1. Виконавець зобов'язується з моменту укладання Договору надавати Замовнику Послугу за умови внесення попередньої оплати та у термін відповідно до тарифів на Послуги.
  2. У разі виникнення обставин, які перешкоджають належному виконанню своїх обов'язків за цим Договором, негайно повідомити про це Замовника.
  3. Виконавець зобов'язується надавати Замовнику доступ до інформації про стан виконання Послуги на веб-сторінці Особистого кабінету Виконавця.
  4. Виконавець зобов'язується розміщати на веб-сторінці Особистого кабінету актуальну інформацію, необхідну Замовнику для одержання Послуги (умови надання Послуги, тарифи, інструкції, новини, у тому числі повідомлення про зміну та/або доповнення умов дійсної публічної оферти й про зміну тарифів на надавану Послугу, відповіді на питання, що задаються найчастіше, і т.п.).
  5. Виконавець зобов'язується вживати загальноприйняті технічні й організаційні заходи для забезпечення конфіденційності інформації, одержуваної або відправленої Замовником, що регламентується Політикою конфіденційності сайту. Доступ третіх осіб до інформації, одержуваної або відправленої Замовником вважається конфіденційною та охороняється відповідно до законодавства України.
  6. Виконавець зобов'язується забезпечувати конфіденційність облікової інформації Замовника.
  7. Виконавець зобов'язується забезпечити якість надання Послуги відповідно до вимог діючих нормативних документів.
  8. Виконавець має право в однобічному порядку вносити зміни й доповнення в ебудь-які пункти дійсної публічної оферти, а також змінювати тарифи на надавану Послугу з попереднім повідомленням Замовника через веб-сторінку Особистого кабінету Виконавця не менш ніж за 10 (Десять) днів до дати набрання змінами чинності. Виконавець та Замовник визнають юридичну чинність зазначених у дійсному пункті повідомлень.
  9. Виконавець має право відслідковувати інформацію, що приймається та отримується в процесі користування Послугою з метою підвищення якості послуг та запобіганню неналежному використанню сайта.

Обов'язки і права Замовника

  1. Замовник зобов'язується самостійно налаштувати устаткування, необхідне для користування Послугою.
  2. Замовник зобов'язується в процесі користування Послугою поважати інтереси Виконавця й інших Замовників і не порушувати їх права.
  3. Замовник зобов'язується самостійно та регулярно перевіряти наявність змін і доповнень у порядку надання Послуги.
  4. При користуванні Послугою Замовникові забороняється:
    1. Передавати й розміщати в мережі Інтернет інформацію, що містить комп'ютерні віруси або інші шкідливі компоненти.
    2. Без дозволу правовласника посилати, публікувати, передавати, відтворювати або поширювати за допомогою Послуги матеріали, повністю або частково захищені авторськими або іншими правами.
    3. Надавати інформацію, розповсюдження, використання та володіння якої суперечить українському або міжнародному законодавству.
    4. Використовувати Послуги для поширення матеріалів, що ображають людську гідність, що пропагують насильство або екстремізм, що розпалюють расову, національну або релігійну ворожнечу, що переслідують хуліганські або шахрайські цілі.

Порядок розрахунків

  1. Доступ до Послуги надається Замовником Виконавцю тільки на умовах попередньої оплати з використанням платіжних засобів (кредитних карток, платіжних систем та ін..).
  2. Оплата Послуги провадиться відповідно до діючих тарифів Виконавця з використанням платіжних засобів платіжних систем (кредитних карток та ін..), що становить авансовий платіж.
  3. Тарифи на Послуги, встановлені Виконавцем, включають збори й податки, що діють на території України.
  4. Правила тарифікації визначаються Виконавцем самостійно.
  5. Оплата Послуги здійснюється по тарифах, що діють на момент надання Послуги.

Припинення Послуги

  1. Послуга вважається наданою належним чином, якщо після надсилання результатів обробки Виконавцем на електронну адресу зазначену Замовником протягом 5 календарних днів від Замовника не надходить претензій щодо наданих Послуг.

Повернення коштів

  1. У випадку дострокового припинення дії Договору за будь-якої причини сплачені кошти Замовником не підлягають поверненню.
  2. У випадку відсутності з боку Виконавця порушення умов Договору однобічне відмовлення Замовника від виконання Договору не передбачено, а перераховані кошти не повертаються.

Порядок розгляду претензій

  1. Претензії пред'являються Замовником у письмовому вигляді
  2. Претензії, пов'язані з ненаданням, несвоєчасним або неякісним наданням Послуг, приймаються протягом 10 робочих днів з моменту виникнення предмета претензії. Претензії, пред'явлені після закінчення зазначених строків, Виконавцем не розглядаються.
  3. Розгляд претензій провадиться у встановлений законодавством строк.
  4. При відхиленні претензії повністю або частково, або неотриманні відповіді у встановлені для її розгляду строки, Замовник має право пред'явити позов у судові органи відповідно до діючого процесуального законодавства України.

Відповідальність сторін. Форс-мажор

  1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань відповідно до діючого законодавства України.
  2. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за договором на час дії непереборної сили (форс-мажор). Під непереборною силою розуміються надзвичайні й невідворотні за даних умов обставини, що перешкоджають виконанню сторонами зобов'язань за Договором. До них ставляться стихійні явища (землетрус, повінь і т.п.), обставини громадського життя (воєнні дії, надзвичайний стан, великомасштабні страйки, епідемії й т.п.), заборонні міри вповноважених державних органів (заборона перевезень, заборона торгівлі в порядку міжнародних санкцій, валютні обмеження й т.п.). Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.